شمارش آرا انتخابات مجلس نهم در كرمان به پایان رسید
نوشته شده توسط : blpwjob

'جواد كمالی' ظهر روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فرمانداری شهرستانهای استان كرمان تنظیم صورتجلسه و ارسال آن به استانداری را در دست انجام دارند.

وی گفت: استاندار كرمان تا ساعتی دیگر در نشستی با خبرنگاران نتایج نهایی انتخابات را در 9 حوزه انتخابیه اصلی این استان اعلام می كند.

رای گیری برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت تا 23 روز جمعه دوازدهم اسفند ماه در هزار و 938 صندوق اخذ رای در سطح استان كرمان انجام شد.

هزار و 103 صندوق اخذ رای ثابت و 835 صندوق سیار آرای مردم استان كرمان را جمع آوری كردند. از كل صندوقهای اخذ رای 935 صندوق شهری و هزار و سه صندوق نیز روستایی بود.

همچنین انتخابات در حوزه انتخابیه شهربابك در این استان بطور كامل رایانه ای برگزار شد.

30 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسی، ‌نظارت و امنیت كار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان كرمان بر عهده داشتند.

یك میلیون و 822 هزار و 583 نفر در استان كرمان واجد شرایط رای دادن در چارچوب انتخابات مجلس نهم و از این میان 155 هزار و 500 رای اولی بوده اند.

استان كرمان با 23 شهرستان شامل 9 حوزه انتخابیه اصلی و 14 حوزه انتخابیه فرعی دارای 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.ك/3

7433/8154





:: برچسب‌ها: تورنتو , نقاشی های دیواری , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: